admin  Jul.27.2015

Click here for press release in english

Την MPASS επέλεξε ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, ο οποίος πρωτοπορεί διεθνώς στον αεροδρομιακό χώρο, να δημιουργήσει το «ATH Messenger», τη νέα υπηρεσία που σχεδίασε και διαθέτει πλέον  στο κοινό του με στόχο την άμεση και έγκυρη εξυπηρέτηση του.

Η MPASS ανέπτυξε την υπηρεσία «ATH Messenger», με την οποία ο επιβάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει απλά το Facebook και να στείλει ένα Facebook message στη σελίδα «ATH Messenger» από οποιαδήποτε συσκευή με πρόσβαση στο internet μέσω browser ή facebook application. Έτσι χρησιμοποιώντας λέξεις κλειδιά και με χρήση hashtags κάθε χρήστης ενημερώνεται άμεσα με χρηστικές πληροφορίες για την πτήση που τον ενδιαφέρει, λαμβάνει ειδοποιήσεις αλλαγών πτήσεων ή μπορεί να λάβει μέρος σε έρευνες που δημοσιοποιεί ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών.

Η MPASS ως κυρίαρχη εταιρεία παροχής ποιοτικών και καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων προσωποποιημένου & ψηφιακού μάρκετινγκ, αξιοποίησε με πρωτοποριακό τρόπο σύγχρονες τεχνολογίες και κατάφερε να διαθέσει στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών εφαρμογές χρηστικές και φιλικές προς τον επιβάτη.

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ επισκεφθείτε https://old-site.mpass.gr