admin  May.28.2018

Τα ΑΒ touch points είναι διαδραστικά σημεία επικοινωνίας με τον πελάτη μέσα στα καταστήματα ΑΒ, συνδυάζοντας ένα πλήθος δυνατοτήτων που συμβάλλουν στην ενίσχυση της αφοσίωσης και της σχέσης πιστότητας της ΑΒ Βασιλόπουλος με τους πελάτες της.

Βασίζονται στις πλήρως συμβατές με το GDPR καινοτόμες πλατφόρμες Fideli.Be και Gamification της MPASS η οποία παρέχει ολοκληρωμένες και καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις με στόχο τη δημιουργία προσωποποιημένων και μοναδικών εμπειριών για το σύγχρονο καταναλωτή.

Οι πλατφόρμες της MPASS προσφέρουν:

  • Διαχείριση προσωποποιημένων ενεργειών προώθησης με κουπόνια προσφορών είτε μέσω full-digital κύκλου μέχρι το ταμείο, είτε με εκτύπωση στα κιόσκια των καταστημάτων

  • Διαχείριση call-to-action ενεργειών ανανέωσης των στοιχείων των πελατών που διαθέτουν κάρτα πιστότητας, συμβατή με GDPR

  • Διάθεση και χρονοπρογραμματισμό customised διαδραστικών παιχνιδιών ή engagement actions μέσα από την πλατφόρμα Gamification, πλήρως προσαρμόσιμα στις ανάγκες προώθησης της εταιρίας

  • Διαχείριση και χρονοπρογραμματισμό περιεχομένου, όπως γενικές προσφορές, χάρτες ενδιαφέροντος ανά περιοχή, συνταγές με δυνατότητα για εκτύπωση ή αποστολή μέσω email, ερωτηματολόγια για έρευνα αγοράς, quizzes

Οι πλατφόρμες της MPASS δίνουν τη δυνατότητα διαμόρφωσης ευέλικτης στρατηγικής προώθησης, όπως διαφορετικό περιεχόμενο ή ενέργεια ανά κατάστημα, ανά ώρα/μέρα (happy day/hour), ανά καταναλωτή, μέσω διαδραστικών kiosks, web, chatbots ή mobile apps.